My Gifts

                جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن 

 

با سلام خدمت دوستان گلم امیدوارم حالتون خوب ،خوب باشه خب این عکسهایی که در

قسمت پایین مشاهده می کنید هدیه هایی   هستن که قرار بود به دست ریحانه برسه و

یادگاری باشن از من به اون، ولی خب هیچ وقت به دستش نرسیدن و روزگار اینجور

خواست که اینها یادگاری پیش من بمونن به عنوان یادآور شکست یک عشق شیرینی

که بعدها  تلخ شد ،این شیرینی احساس من  با رفتنش تلخ نشد با کارهای بعد رفتنش تلخ شد  

 

همه ی هدیه ها ی زیر رو از شهر نیشابور و از مسجد چوبی گرفتم البته به غیر گردنبند مرغ آمین که از اونجا نگرفتم

 

 

 

dnaj_00.jpg

صنـدوقچــه هـدیـه هــا

a1x1_1.jpg

x9am_5.jpg

sct7_9.jpg

گـردنبند مــرغ آمیــن

ix0s_10.jpg

mu2_98.jpg

lc8t_6.jpg

6y2s_11.jpg

3ym1_12.jpg

kfdm_7.jpg

kgud_8.jpg

جــا ســویـچـی طـرح R ،حـرف اول از اسـم ریـحـانـه

vl7z_3.jpg

شـایـد بـراتـون خنـده دار بـاشـه ولـی اینـم دستبنـدیـه کـه بـرای دختـرمـون گـرفتـه بـودم

5lzt_13.jpg

idg0_15.jpg



نظرات شما عزیزان:

meslehmah
ساعت9:26---4 شهريور 1395
خب به این حسودیم شد ک امقدر براش چیز و میز گرفته بودیید تازه خب حسودی داره دیگه.
چیکار کنم خب؟
پاسخ: خب ایشالا بزرگ شدین وقتی که زمان عروسیتون فرار رسید شوهرتون براتون بهترینها رو می گیره حتی بهتره از هدایای من،هدیه ها خیلی از ارزش های مادی دنیا زیاد مهم نیستن این سلامتی هستش که از همه چی ارزشش بیشتره پس برای شما و همه ی دوستان عزیز وبلاگیم آرزو می کنم همیشه شاد و تندرست باشید


meslehmah
ساعت20:38---3 شهريور 1395
ولی خودمونیماااااا
حسودیم شد
عکساتم عااالی بود واقعا
پاسخ:سلام،حسودیتون شد؟به چی حسودیتون شد؟ممنون این نظر لطف شماست،مرسی برای حضور همیشه گرمتون و کامنت هاتون موفق باشید


meslehmah
ساعت19:22---3 شهريور 1395


اینا که خیلی گریه داره

مخصوصا اون دستبندی که واسه دختر تون گرفته بودین.

واااااااااااااااااااای خداااااا

متاسفم
پاسخ:سلام،آره واقعا چه آرزوهایی داشتم که تحقق پیدا نکرد، به هر حال گذشته ها گذشته و منم فراموش کردم همه چی رو ممنون از حس همدردیتون،مرسی برای حضور همیشه گرمتون و نظرات زیباتون ،پیروز و سربلند باشید.


ghazal
ساعت14:32---3 شهريور 1395


ریحانه
ساعت20:06---2 شهريور 1395
سلام ممنون بابت تبریک تولدم
ازهمه کاربرای وب هم خیلی خیلی ممنونم بابت تبریکاشون
پاسخ:سلام،خواهش می کنم ریحانه خانوم براتون بهترینها رو آرزو می کنم امیدوارم همیشه شاد و موفق باشین و خداوند عمری طولانی به به شما عطا کنه مرسی از حضورتون


گمشده
ساعت5:22---2 شهريور 1395
بسیاااااااااااار زیبااااااااااست
ریحانه خانوم توادتون مبااارک..
امیودارم سالیانی طوبانی در کننار خانوادتون زندگی کنین
پاسخ:سلام،بسیار ممنونم از حضورتون و کامنت تبریکتون شاد و سلامت باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 23 تير 1390برچسب:, | 4:12 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت